جریمه ۱.۲ میلیون تومانی برای به کار گیری اتباع غیرمجاز امشب؛ آخرین مهلت انتخاب خودرو‌های وارداتی در سامانه یکپارچه (۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) اقساط مالیاتی اصناف بیش‌تر می‌شود نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۴ در تهران آغاز به کار کرد طرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی تمدید شد + جزئیات علت فرار پول‌ها از بورس چیست؟ (۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) نخستین گواهی سپرده سکه صادره خزانه بورس کالا معامله شد ماجرای تعطیلی و پلمب چندروز اخیر صنف طلا و جواهر مشهد چه بود؟ ۳۰ هزار سکه در حراج امروز فروش رفت (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) پیش‌بینی ۲۵۰ همت تسهیلات بانک کشاورزی برای متقاضیان + فیلم پلمب ۲ مشاور املاک در محدوده قاسم‌آباد مشهد (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) | پلمب ۱۱ بنگاه از ابتدای سال افزایش «حق مسکن» کارگران منتفی شد چرا تعداد پرواز‌های داخلی تهران-مشهد نسبت به گذشته نصف شده است؟ اندر فواید خاموشی صادرات مرغ از تمامی مرز‌ها بلامانع است مرور خاطره تلخ سال گذشته و افت ۲۰ هزار واحدی شاخص کل + نمای پایانی بازار (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) توصیه‌های بهداشتی دامپزشکی برای خرید گوشت مرغ + ویدئو جولان سکه طلا همچنان در کانال ۴۰ میلیون تومان | حباب سکه تخلیه نشد (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) بهره‌برداری از ۱۱ واحد تولیدی با سرمایه‌گذاری خارجی در شهرک‌های صنعتی استان خراسان‌رضوی ساخت واحدهای مسکونی برای نیرو‌های مسلح کشور کلید خورد شرایط جدید فروش نقد و اقساطی خودرو پژو پارس + جدول (اردیبهشت ۱۴۰۳) فروش بلیت قطار در دست سه اپلیکیشن پایتخت‌نشین | بیکاری ۲ هزار اپراتور در سراسر کشور تجمع خانه‌های با رهن کمتر از ۱۰۰ میلیون در منطقه رسالت مشهد (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) به‌زودی صدور دسته‌چک منوط به ثبت اطلاعات در سامانه املاک و اسکان خواهد شد قیمت طلا، دلار، سکه و ارز دیجیتال در بازار امروز (دوشنبه، ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی آغاز شد؟ (۲۸ خرداد ۱۴۰۲)

  • کد خبر: ۱۶۹۹۶۸
  • ۲۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۵
پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی آغاز شد؟ (۲۸ خرداد ۱۴۰۲)
مدیر اعتبارات بانک مرکزی گفت: پرداخت تسهیلات برای مشاغل خانگی با ابلاغ بخشنامه و تعیین برش‌های استانی، از اردیبهشت آغاز شده است.

به گزارش شهرآرانیوز، مهدی صحابی امروز در ارتباط زنده با بخش خبر صدا و سیما اعلام کرد: براساس تبصره بند ۶ ماده ۷ قانون مشاغل خانگی و ماده ۱۷ اجرای قانون، هر سال با هماهنگی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نسبت به توزیع اعتبارات مشاغل خانگی اقدام می‌کنیم.

وی گفت: امسال با همکاری وزارت تعاون، پرداخت اعتبارات قرض‌الحسنه با تعیین توزیع استانی، آغاز شده است. سال گذشته ۳ هزار میلیارد تومان سهم بانک‌ها از تسهیلات مشاغل خانگی بود که بیش از ۹۰ درصد آن محقق شد، امسال این اعتبارات با ۳۳ درصد افزایش به ۴ هزار میلیارد تومان رسیده است.

صحابی این را هم گفت‌: اگر بتوانیم تا مهرماه بخش عمده‌ای از تسهیلات مشاغل خانگی را پرداخت کنیم، منابع جدیدی از سوی بانک مرکزی به این طرح اختصاص پیدا می‌کند.

مدیر اعتبارات بانک مرکزی با اشاره به اینکه فرایند ثبت‌نام در سامانه وزارت تعاون شروع شده است، گفت: در کمترین زمان افراد معرفی شده از سوی سامانه به بانک معرفی و تسهیلات پرداخت می‌شود.

وی گفت: بانک‌های ملی، ملت، تجارت، صادرات، رفاه، پست‌بانک و قرض‌الحسنه مهر ایران به عنوان عامل پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی هستند که با معرفی افراد از سامانه وزارت تعاون، تسهیلات به آن‌ها پرداخت می‌شود.

صحابی در مورد اینکه آیا امسال هم پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی آغاز شده است، گفت: بند‌های قانون بودجه هر سال در مورد مشاغل خانگی وجود دارد و تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج و اشتغال در آن دیده شده است و امسال هم در شورای پول و اعتبار این مسئله مطرح شد و سهمیه بانک‌ها و برش استانی در اوایل اردیبهشت به بانک‌ها ابلاغ شد و توزیع استانی اعتبارات هم ابلاغ شده است.

وی تأکید کرد: پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی آغاز شده است. ابهامات در این زمینه به ترتیب برطرف شده و سال گذشته با وجود اینکه عملکرد ماندگاری در تسهیلات مشاغل خانگی داشتیم، باز هم امسال پیش‌بینی می‌شود نسبت به سال گذشته رشد خوبی داشته باشیم و بانک‌ها پرداخت تسهیلات به مشاغل خانگی را در دستورکار قرار داده‌اند.

منبع: فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->